1.
Anàlisi de necessitats
(hi ha necessitats que fan necessària la
intervenció, cal esbrinar-les mitjançant diverses metodologies, per a cada
metodologia cal definir com a mínim un resultat)
|
Metodologies (1)
|
Resultats (simulau els resultats d’aplicar
les metodologies)
|
Observació
|
Hem
detectat que alguns pares no s’impliquen en l’educació dels seus fills.
|
|
2.
Diagnòstic (una frase que ens defineix el problema que
tenim, és com el resum dels resultats de l’apartat anterior)
|
Manca de suport per part dels pares en
l’àmbit educatiu dels seus fills.
|
|
3.
Decisió (una frase que aclareix de forma concreta el que hem
decidit fer)
|
Decidirem crear un òrgan de coordinació que
donés suport a activitats que tinguin l’objectiu d’intervenir entre pares
alumnes i mestres.
|
|
4.
Programació
|
1. Objectius:
Donar consciència als pares de la
importància de la seva participació en
la vida educativa dels fills.
2. Activitats: Reunions entre pares i professors per tractar dies en els quals hi
participaran aquests a l’aula.
EX: Dia del conte,
cada pare haurà de venir a llegir un llibre a tots els nens de la classe.
3. Metodologia
Els professors parlaran amb els pares i li
informaran sobre que tracta l'activitat. Cada pare prepararà un conte a casa,
acompanyat per una de les seves habilitats, com per exemple, tocar el piano.
4. Recursos humans:
Pares, professors i
alumnes.
5. Recursos materials:
Contes i eines
emprades pels pares per mostrar la seva habilitat.
6. Temporització:.
Una vegada a la setmana es realitzarà el “Dia
del conte”.
7. Finançament:
No farà falta cap
finançament per a aquesta activitat.
8. Divulgació:
Circulars que
arribaran als pares mitjançant els nens.
|
|
5. Execució (què hem de tenir en compte
a l’hora de dur a terme l’acció que hem planificat: coordinació, seguiment,
gestió d’imprevistos, etc.)
|
Coordinació entre pares i professors a l’hora de
planificar les activitats, tenint en compte que els pares treballen.
|
|
6. Avaluació (com ho avaluarem)
|
Seguint la implicació dels pares i l’atenció dels
nens a l’hora dels contes.
|
miércoles, 17 de mayo de 2017
- AP-7. Pràctica de Planificació Docent
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario